Turkiet – Alanya – 7-21 juli 2012

 

Nu har vi bokat en resa i sommar! Det blir två veckor i Alanya i Turkiet! 

Det blir bara Borzko och jag som åker. Vi har inte åkt ensamma sen 1986! 

Vi åker med Apollo, och ska bo på ett hotell som heter Gardenia och ligger vid Kleopatrastranden. 

Vi har 50 meter till stranden, och 1 kilometer till centrum. 

Pool har vi, balkong mot poolen, trådlöst internet på hotellet, frukostbuffé, och vi tog även halvpension eftersom det bara kostade en femhundring extra för oss båda. 

Här är en länk till Apollos hemsida om någon vill läsa mer om hotellet, och det finns även en massa bilder där. 

Och en länk till på Apollos hemsida. 

Och en länk till hotellets egen hemsida.  

 

Det blir fjärde gången som vi åker till Turkiet. Vi var i Side 2004, i Marmaris 2005, och i Alanya 2008. Vi bor ganska nära där vi bodde när vi var i Alanya förra gången. Här är en länk till alla mina inlägg från Alanya 2008, tillsammans med Borzko, Jimmy, och Jenny, i min gamla blogg. 

7 Responses to Turkiet – Alanya – 7-21 juli 2012

  1. Marianne skriver:

    Kul! Vi åker till Side i september.

  2. Maria skriver:

    Hur känns det att åka utan barnen? Härligt men också lite vemodigt kan jag tänka mig…

  3. Karin B skriver:

    Ha en underbar resa!

  4. […] Turkiet – Alanya – 7-21 juli 2012  […]

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.