Söndagen den 11 mars

I dag har jag haft en mycket lugn, skön, och slapp dag. 

Under förmiddagen satt jag mest och läste i min bok. En hel del datorsittande och iPhonespelande blev det också. Och lite hushållsarbete. 

Sex vunna matcher i rad hade jag turen att få. Så brukar det oftast inte vara… 😉 

Har också fastnat lite i det nya (för mig i alla fall) spelet Draw Something. Riktigt roligt att rita och gissa! 🙂 

Mitt på dagen så satt jag i ett par timmar på balkongen och njöt av solen. Strålande sol var det, men en ganska så kall vind. Men jag satt intryckt i hörnet i lä, och solade ansiktet och lyssnade på musik. Så otroligt skönt var det. 

Borzko var först och tränade på förmiddagen. Sen var han iväg och tvättade bilen. Och efter det så blev det slappande för honom också. 

Jimmy kom hit till middagstid. Och så blev det mat från Lilla Bas. Borzko och Jimmy åt varsin pizza, och jag åt en kebabrulle. 

En fika och en pratstund blev det sen. Och Jimmy hjälpte mig med lite småsaker i iPhonen och datorerna. 

 

Efter att Jimmy sen hade åkt iväg, så blev det samma slappande som tidigare. 

2 Responses to Söndagen den 11 mars

  1. johkan skriver:

    Vad heter du på draw something? Eller är det via facebook-kontot du har ditt konto? 🙂

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.