Torsdagen den 8 mars

Jobbade en helt vanlig ordinär arbetsdag först. 

Efter jobbet så åkte jag direkt hem. Höll på med lite allt möjligt här hemma i ett par timmar sen. 

Vid halvfemtiden så kom Jimmy och hämtade upp mig. Och så åkte vi till McDonalds i Västberga och hämtade upp Jenny på jobbet. Och sen så åkte vi alla tre ut till Länna. 

Först så var vi på MAX och åt middag. Satt även och planerade och skrev upp vad vi skulle handla. 

Sen så åkte vi till Willys, och så handlade vi allt inför mitt och Jennys födelsedagsfirande på lördag. 

Jenny scannar in Jimmy: 😉 

 

Jimmy körde sen hem mig, och alla varorna hit. Och sen skulle han skjutsa hem Jenny innan han åkte hem till sig. 

Borzko var hemma när jag kom hem. Uppackning av alla varor blev det, och sen en fika och en pratstund. 

Efter det så blev det bokläsning, wordfeudspelande, musiklyssnande, och datorsittande resten av kvällen. 

Fredag i morgon! Wiieee!!!! 😉 

2 Responses to Torsdagen den 8 mars

  1. Marianne skriver:

    Om jag fick bestämma skulle Jimmy bli min svärson ♥

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.