I dag blev jag glad! :-D

°

I dag så skrev Josefine Sundström till mig och berättade att hon hade lagt in delar av min recension i pocketutgåvan av hennes senaste bok! 😀

Så jag var ju så klart tvungen då att gå ner till Centrum och köpa den! 😉 

Jag älskade ju hennes senaste bok, ”Boel och Oscar”! Här är en länk till hela min recension av boken. (I den recensionen så finns också en länk till hennes första bok, ”Vinteräpplen”, som också var mycket, mycket bra). 🙂 

Känner mig verkligen glad över att hon tog med min recension i pocketutgåvan! För mig är det stort! Vi är arton bloggare som står med, och jag står först! 😉 

°

IMG_9268

°

IMG_9269

°

10 Responses to I dag blev jag glad! :-D

  1. gunilla skriver:

    Vad roligt att bli uppskattad!
    Tycker också mycket om hennes böcker. Så ser framemot en ny bok om det blir så att det kommer fler.
    Nu är det fredag igen, veckorna går fort. Bara det blir väder så blir det nog bra!

    • @ gunilla: Ja, jätteroligt! För mig betyder det mycket att bli uppskattad!
      Jag tycker otroligt mycket om hennes böcker! Hoppas verkligen att hon kommer att skriva många fler!

      Ja, skönt med fredag i morgon! Och vi håller tummarna för lite roligare vårväder!

  2. Natalie skriver:

    Grattis, Britt-Marie!

  3. Maria skriver:

    Men vad roligt! Grattis!! 🙂
    (Och vilken fantastisk käftsmäll till en viss bloggerska som hade mycket åsikter tidigare 😉 )

  4. Annika skriver:

    Grattis till dig och mig och de andra bloggarna som står med i boken 😀 Jag ska också köpa pocketutgåvan 😉 Kul att se sin bloggadress i tryck också 😉 och så är boken väldigt bra, den är värd att läsas om så småningom

  5. Annika skriver:

    Länkat till dig i bloggen 🙂 😀

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.