Repriserat inlägg för er som kanske har missat det. Bloggen är numera nerlagd. Följ mig på Instagram och/eller Facebook.

.

Hej alla läsare av min blogg.

Den 18 augusti så skrev jag det här inlägget nedanför som en förklaring på varför det inte kommit nya bilder och filmer sedan den 9 augusti.

”Förklaring till varför det inte kommer upp några nya bilder och filmer här längre.

Fick en kommentar från en läsare här, som trodde att felet låg hos henne, eftersom hon inte såg några bilder längre.

Men felet ligger här hos mig. Jag har inget utrymme kvar till att kunna ladda upp bilder och filmer. Tycker inte det är värt pengarna för att uppgradera till mera utrymme. Så jag måste radera bilder och filmer för att kunna ladda upp nya. Och det har jag inte riktigt orkat ta tag i.

Vill ju egentligen inte radera något. Men vill ju ändå kunna ladda upp nytt. Så jag vet inte hur det blir framöver. Hur jag ska göra.

Jag har ju inte så många läsare här längre. Dom flesta har gått över till att följa mig på Instagram. Och en del följer mig på Facebook. Och några få på Twitter. Men jag vill ändå inte lägga ner bloggen, för jag har ju haft den så länge. Såg precis att jag startade den för nästan exakt tio år sedan, den 15 augusti 2011.

Så ni läsare får avvakta lite, och kanske följa mig på Instagram, eller Facebook, för att se mina bilder och filmer.

Hälsningar från Britt-Marie.”

Och nu har jag bestämt mig för hur jag ska göra.

Jag vill inte uppgradera bloggen, för jag tycker det är för dyrt och inte värt pengarna. Men jag vill inte heller ta bort massa gamla bilder och filmer. Och om jag inte gör något av alternativen, så kan jag inte längre lägga upp bilder och filmer här.

Så därför så kommer jag inte längre att lägga upp några inlägg här, förutom bokrecensioner. Bokrecensionerna lägger jag upp här, som tidigare, fast utan en bild på boken. Kommer att fortsätta med det, för det är lätt att hitta mina recensioner då. Så jag gör det mest för min egen skull.

Men det blir inga andra inlägg här. Så jag önskar att ni som fortfarande följer mig här, går över till någon av mina andra sociala medier, Instagram, Facebook, eller Twitter.

Jag har en öppen sida hos Instagram, så det är bara att följa mig där. Har också en öppen sida hos Facebook, så det är bara att följa mig där också. (Inte vänförfrågan, utan ett följande). Twitter använder jag inte så mycket, men jag länkar alltid Instagraminläggen dit också.

Känns kanske faktiskt som att bloggen liksom har gjort sitt, efter drygt tio år. Men jag hoppas verkligen att ni följer mig på annat håll. Och tack för den tid som har varit.

Varma hälsningar från Britt-Marie.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.