Lite dagbok över vecka 52 – 3 – lördag-söndag

°

I går, lördag, så jobbade Borzko extra.

Själv så började jag förmiddagen med att gå ner till Centrum när dom öppnade. Jag handlade ett par fodrade walkingskor, en flanellpyjamas, och så handlade jag en sak till Jenny, som hon hade bett mig om.

Efter det så tog jag en promenad i det härliga vintervädret. Mycket kallt var det, men nästan vindstilla, och en strålande sol från en klarblå himmel.

Eftermiddagen tillbringades med boken, datorn, iPhonen, broderiet, och musiken.

På kvällen så var det ingenting på teve som intresserade oss, så då började vi att titta på en ny serie på HBO Nordic, ”Ray Donovan”.

°

I dag, söndag, så har jag mått lite halvdåligt. Lite ont i halsen, ont i kroppen, ont i huvudet, lite yr, ljusskygg, och trött. Så jag har mest legat på soffan hela dagen och tagit det lugnt.

Mycket datortid har det blivit också, för vi har tittat efter resor till sommaren. Och vi har nog bestämt oss för en. 

På kvällen så tittade vi på ”Björn Skifs 2014 – blickar i backspegeln – del 2″ på TV4. Och det blev även ett par avsnitt av serien ”Ray Donovan” på HBO Nordic. 

°

1 Responses to Lite dagbok över vecka 52 – 3 – lördag-söndag

  1. Majsan skriver:

    Hoppas du mår bättre i morgon!! Trisst att vara kass när man är ledig ju.
    Sov gott!

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.