Lite dagbok över vecka 50

°

Arbetsveckan skriver jag som vanligt ingenting om.

På tisdagskvällen var jag på terminsavslutningen av ”Kör för alla!” i Filadelfiakyrkan. Vi hade en minikonsert där familj, släkt, och vänner fick komma. Och Juha Mulari kom dit som gästartist. Jätteroligt var det förstås som alltid.

Annars var det väl inget speciellt under veckan. Lite shopping, och lite bokläsning.

På fredagskvällen tittade vi först på ”Svenska hjältar-galan” med Mark Levengood, och sen på ”Tack för musiken” med Niklas Strömstedt, och Jill Johnson som gäst.

På lördagsförmiddagen var jag och fikade hos mamma och pappa. Jimmy kom också dit en stund.

Sen så åkte Jimmy och jag iväg till Heron City för att gå på bio. Vi såg den tredje Hobbit-filmen.

På kvällen så var det ingenting på teve som intresserade oss, så då tittade Borzko och jag på dom tre sista avsnitten av ”Sons of Anarchy”.

I dag, söndag, så började jag dagen med en härlig förmiddagspromenad i ett soligt Farsta.

På eftermiddagen, när även Borzko kommit hem från gymmet, så kokade vi ”Mormors Chokladkarameller”. Och vi slog nog rekord i dag, för vi gjorde hela sexton satser. 

Jimmy kom också hit under eftermiddagen, och han stannade sen kvar och åt middag med oss när vi var klara med karamellkoket. Pizzor från Lilla Bas blev det i dag. 

Lite slöande i soffan blir det nu under kvällen. Lite bokläsning blir det nog. Och kanske också tittande på ett par serieavsnitt. 

°

Många bilder från veckan finns som vanligt bloggade sedan tidigare.

°

Inga speciella planer i nästa vecka.

Avslutning på fredag.

Sen är jag ledig i arton dagar!

°

4 Responses to Lite dagbok över vecka 50

  1. Majsan skriver:

    16 !!!!!!! Jisses =)) =)) Ja ,ska det vara …så ska det vara ordentligt – det är mitt måtto. Heja dej!!

  2. Majsan skriver:

    motto ska det vara..inte måtto…..Sorry…

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.