Lite dagbok över vecka 49

°

I tisdags var jag på ”Kör för alla!” i Filadelfiakyrkan. 

I torsdags var jag hos ”Plainer Hair Shop” i Farsta Centrum. Så nu ser jag ut som vanligt igen. 😉 

På fredagskvällen så tittade vi på Finalen i ”Idol”, och på ”Hellenius Hörna”. 

°

På lördagen så var jag och Borzko först på en matinéföreställning av ”Viva La Pop” med Orup på Hamburger Börs. Före showen så åt vi julbord. Showen var helt fantastiskt bra. 

Sen på kvällen så var vi, plus min pappa, på ”The Show of Christmas” i Globen. Mark Levengood var konferencier, och uppträdde gjorde Tomas Ledin, Veronica Maggio, Patrik Isaksson, Tityo, och Petter. Bra show var det. 

När vi sen kom hem så tittade vi på säsongsavslutningen av ”Så mycket bättre” som jag hade spelat in. 

°

I dag, söndag, var jag först och fikade hos mamma och pappa. Jimmy var också med, och Borzko kom dit efter gymmet. På vägen hem blev det lite shopping i Centrum. 

Jimmy gick sen hem. Borzko åkte hem till sin mamma. Och jag blev upphämtad av Jenny. 

Jenny och jag handlade först lite, och sen åkte vi hem till henne. Vi gjorde sen två satser saffransbiscotti och tre satser chokladkarameller. 

Jenny skjutsade sen hem mig, och då kom Jimmy hit. Jimmy och jag åt sen middag ihop. 

Borzko kom sen hem från sin mamma. Slappande i soffan sen för oss båda resten av kvällen. 

°

En helt suverän helg har det varit. Med ett av årets bästa evenemang. Och ett annat som också var bra. Och med umgänge med både Borzko, mamma, pappa, Jimmy, och Jenny. Helt klart en supermysig helg. ❤ ❤ ❤ ❤ 

°

Många fotografier från veckan finns redan bloggade. 

°

Veckans Planer – Vecka 50: 

Tisdag: Höstterminens sista ”Kör för alla!”. Liten minikonsert i Filiadelfiakyrkan. 

Lördag: Bio med Jimmy, ”Hobbit – del 3 – Femhäraslaget”, i Heron City. 

°

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.