Recensionsbok 456

°

IMG_8143

°

Recensionsbok nummer fyrahundrafemtiosex är ”In i labyrinten” av Sigge Eklund, en inbunden bok, från Bokförlaget Albert Bonniers Förlag

°

3 Responses to Recensionsbok 456

  1. Barbro skriver:

    Väldigt trevlig blogg du har här måste jag få lov att säga! Men du det är en sak jag undrar över, hur bär man sig egentligen åt för att få recensionsböcker från diverse förlag?
    Det skulle vara intressant att veta eftersom jag själv har en tendens att praktiskt taget ruinera mig med att inhandla bok efter bok.
    /Barbro

    • @ Barbro: Tack för berömmet om min blogg! 😀

      Om du har en blogg, skriver recensioner, har hyfsat antal läsare i bloggen per dag, så kan du skriva till bokförlagen, och presentera din blogg, och fråga om böcker.

  2. […] Här har jag bloggat om boken tidigare. […]

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.