Söndag

°

Under morgonen, förmiddagen, och början av eftermiddagen så var jag bara hemma och inne. Höll på med mina vanliga sysslor då. Läste ut boken ”Djävulskyssen” av Unni Lindell. (Recensionen kommer den 6 mars). 

Sen vid strax före två så kom Jenny och hämtade upp mig. Och så åkte vi till IKEA. Jag handlade ingenting, och hon handlade lite saker till sin lägenhet. 

Vi åkte sen hem till henne i Fagersjö och lämnade av hennes saker. 

Och sen åkte vi till Svenska Sushiköket i Midsommarkransen och åt middag. Den godaste (och vackraste) sushin som jag någonsin har ätit åt jag där. Satt och fikade och pratade efteråt också. 

Jenny skjutsade sen hem mig, och jag kom hem vid sextiden. 

Slöande i soffan sen när jag kom hem, med datorn, iPhonen, och boken. 

Ska väl förmodligen titta på teve lite senare, på ”Så ska det låta” och på ”En pilgrims död” på SVT 1. 

°

(Har mobilbloggat tre fotografier tidigare i dag) 

°

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.