Måndagen den 19 mars

Den här veckan jobbar jag med mellanmålet, så då jobbar jag mellan sju och tre istället för sex och två. 

Åkte hem direkt efter jobbet, och Borzko var hemma när jag kom hem, eftersom han hade haft sin veckans lediga dag från jobbet i dag. 

Han hade bland annat tagit upp balkongmöblerna från källaren och ställt ut på balkongen. (Och det var väl därför som det snöade i dag… ;-)) 

Vi gick sen iväg till Centrum båda två. Först så hämtade jag ut mina nya glasögon. Och det har jag redan bloggat om. Men lägger in ytterligare en bild här. 

Sen gick vi till ECCO Shop, och lämnade tillbaka skorna som jag köpte i förra veckan. Här är en länk till inlägget som jag bloggade om skorna. (I det inlägget finns det en länk längst ner till dom blåa skorna). Jag har skickat efter ett par likadana, fast blåa, från Ecco Shop på Internet, eftersom dom inte har blåa i affärerna. 

Vi var också på Konsum och handlade lite matvaror, innan vi gick hem igen. 

När vi kom hem så åt vi middag. 

Och efter det så åkte Borzko iväg till sitt jobb för att hämta hem sin lastbil inför morgondagens jobb. 

Jag höll på med lite diverse hushållsbestyr, och så småningom så blev det soffan tillsammans med boken och datorn. 

2 Responses to Måndagen den 19 mars

  1. Gunilla skriver:

    Du blev fin i glasögonen och nu är du även redo för sol.
    Bär ner solstolarna igen skall du se att det blir varmt och skönt.
    Hos mig har det blåst halv storm men nu har det lugnat ner sig.
    Kram.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.