Måndagen den 12 mars

Efter jobbet så åkte jag direkt hem. Borzko var hemma, för han hade sin veckans lediga dag i dag. 

Jag satt sen länge, i ungefär en och en halv timme, på en stol, i vardagsrummet, precis vid balkongdörren. Solen lyser ju så fint in där, men man slipper den kalla blåsten som var i dag. Satt och solade ansiktet, lyssnade på musik, drack kaffe, och pratade med Borzko. Otroligt skönt var det, så varmt och härligt. 

Vid fyratiden sen så åt vi middag. Och efter det så åkte Borzko iväg till jobbet för att hämta hem sin lastbil inför morgondagens jobb. 

Jag satte mig sen med datorn, och så skrev jag två stycken bokrecensioner bland annat. 

Allmänt slappande sen under kvällen, för både mig och Borzko. 

Och här är tre fotografier som jag tog vid kvart i sex i kväll. 

 

 

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.