Tisdagen den 6 mars

Jobbat en helt vanlig arbetsdag. Fulltalig personalstyrka var vi. Så det blev en bra dag. Efter jobbet så hade vi APT-möte, så det blev nästan en och en halv timmes övertid. 

Åkte direkt till Centrum efter jobbet och handlade lite, och efter det så åkte jag hem. Sen så var jag bara hemma resten av eftermiddagen och hela kvällen. 

Skulle egentligen ha varit på ”Kör för alla!” i kväll. Men jag var så otroligt trött så jag orkade inte åka dit. Mest trött i huvudet var jag, efter dom två psykiskt jobbiga dagarna som har varit. 

2 Responses to Tisdagen den 6 mars

  1. Anonym skriver:

    Vad jobbigt med din mamma, ovisshet är alltid så svårt att hantera. Hoppas hon kan få en diagnos snart så ni kan gå vidare. Du verkar hur som helst urgullig med dina föräldrar… Styrkekram! Malin Gbg

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.