Lördagen den 3 mars – Morgonen + Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen.

Efter att både Borzko och jag hade vaknat, gått upp, och genomgått våra morgonbestyr, så åt vi frukost. Efter det så skiljdes vi åt. Borzko åkte till Högdalshallen för att träna. Och jag gav mig iväg ut på en promenad i solen.

Var ute i ungefär två timmar, mellan halvtio och halvtolv. Och det blev nästan en mils promenad, i Farsta, mestadels längs sjön Magelungen. Här är en länk till kartan från RunKeeper.

Här är sju fotografier från promenaden.

 

När jag hade kommit hem från min promenad, och även Borzko hade kommit hem från gymmet, så blev det lite lätt lunch. 

Borzko åkte sen iväg igen. Han skulle iväg och träffa några kompisar, och sen skulle dom titta på när Hammarby spelade en träningsmatch. 

Själv så satte jag mig på balkongen och solade ansiktet och drack kaffe. 

Underbart skönt när jag satt i lä. Satt länge där ute på balkongen och bara njöt av solen och värmen. Solade ansiktet, lyssnade på musik, och bara trivdes i största allmänhet. 

2 Responses to Lördagen den 3 mars – Morgonen + Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen.

  1. Gunilla skriver:

    Du har haft en bra lördagsmorgon ser jag, det var en fin promenad du tagit. Vad skönt att du mår så pass bra.
    Det är så skönt med sol, själv har jag varit ute och krattat och samlat grenar efter blåsten.

    Sedan blev det en kaffe i solen och få lite färg på nosen.
    Nu blir det till att invänta melodifestivalen, konstigt det där tycker inte det är speciellt bra musik att lyssna till, men vill titta ändå.
    Ha en bra fredagskväll.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.