Bokutlottning – nummer 27 – 2017-11-13

°

°

Dags för en bokutlottning igen! Den tjugosjunde här i bloggen! 

Råkade få två stycken recensionsexemplar av boken Loppet, i pocketboksformat, av Catrine Tollström. 

Det snälla bokförlaget HarperCollins Nordic låter mig behålla båda böckerna, och lotta ut det ena exemplaret här i bloggen. 

Jag har inte själv hunnit läsa boken än, men jag har läst en tidigare bok av författaren, och den var mycket, mycket bra. 

Här är en länk till min recension av den boken, Bödeln, Frälsaren & Observatören

Den boken finns nu nyutgiven med ny titel, Experimentet. Här är länk till den boken på förlagets hemsida

Och här är en länk till bokförlagets sida om den här nya boken, Loppet, som jag lottar ut

För att vara med och tävla om boken, så behöver man bara skriva sitt namn i kommentarerna till det här inlägget, så får man ett lottnummer av mig. 

Senast på lördag kväll, den 18 november, måste man skriva, så drar jag sen en vinnare under söndagen den 19 november. 

Lycka till! 

°

95 Responses to Bokutlottning – nummer 27 – 2017-11-13

  1. Madeleine Librén skriver:

    Vill vara med och tävla! Ny författare för mig.

  2. Jan Pettersson skriver:

    Jan Pettersson

  3. Marias bokhylla skriver:

    Klart att en vill tävla om en bok. 😊

  4. Liz-Marie Söderberg skriver:

    Självklart vill jag vara med och hoppas att jag vinner😆 håller tummarna hårt

  5. Synöve skriver:

    Jag vill gärna vinna en bok! Ryktet säger att hon skriver superbra!

  6. Synöve skriver:

    Hm, ska man skriva sitt namn här? Synöve B Dufva isåfall. 🙂

  7. Anonym skriver:

    Spännande ny författare för mig, självklart vill jag vara med✊✊✊

  8. Eva-Lill skriver:

    Gjorde tydligen fel är inte anonym

  9. Jack Olsson skriver:

    Vill gärna vara med och tävla. 🙂 Jack Olsson

  10. Villivonkansbooks skriver:

    Vill vara med och tävla

  11. Monica Alfredsson skriver:

    Bokutlottning

  12. Niclas Pesson skriver:

    Jag vill gärna vara med i utlottningen! 😉

  13. Sigge Bergfeldt skriver:

    Sigge Bergfeldt

  14. Anonym skriver:

    Ann Skogström

  15. Anonym skriver:

    Anna Bergström

  16. Stefan Magnusson skriver:

    Stefan Magnusson

  17. Åsa Andersson skriver:

    Jag vill gärna vara med och tävla😊

  18. Karin johansson skriver:

    Karin Johansson

  19. Lena Lindblad skriver:

    Spännande… känner inte igen den författaren och alltid kul att hitta en ny så vore kul att vinna 😊
    Hoppas på turen ✊🏻

    Lena Lindblad

  20. Ullis skriver:

    Klart att man vill vara med!😃

  21. Elin skriver:

    Hakar på!

  22. Gun Gustavsson skriver:

    Den vill jag gärna vinna 🙂

  23. Anonym skriver:

    Barbro Olofsson

  24. Therese Hedström skriver:

    Therese Hedström

  25. Lena Alteg skriver:

    Håller tummarna

  26. Lena Alteg skriver:

    Lena Alteg

  27. Barbro skriver:

    Jag är gärna med och tävlar igen.

  28. Anonym skriver:

    Anne hjorth

  29. Susanne Zanders skriver:

    Susanne Zanders 😀

  30. Jessika Lilja skriver:

    Jessika Lilja

  31. Laila Ristolainen skriver:

    Jag vill gärna vara med och tävla!

  32. inger skriver:

    önskar vara med,ny författare för mig

  33. Åsa Sjöberg skriver:

    Vill vinna! Har läst BFO. Bra och spännande. Kul med Vasaloppet som ”spelplats”.

  34. Eva Albin skriver:

    Eva Albin är med

  35. Emelie Erlandsson skriver:

    Jag är gärna med och tävlar!

  36. Gunilla.M.B skriver:

    Jag är väldigt gärna med och tävlar !!

  37. Jag är en boktokig dam som blir som en gam, då jag detta finna ,jag hoppas vinna 🙂

  38. Emma Albinsson skriver:

    Jag är gärna med och tävlar!

  39. Annica Nilsson skriver:

    Annica Nilsson 🙂

  40. Sven S skriver:

    vill gärna få chansen att vinna!

  41. Emma J skriver:

    Jag vill gärna vara med i tävlingen av denna bok. Skulle vara roligt att få stifta bekantskap med en ny författarinna!

  42. Anonym skriver:

    Ingegerd Sandin

  43. Lisa skriver:

    Vill vara med

  44. Malin skriver:

    Är med:)

  45. Annika Nilsson skriver:

    Jag är gärna med!

  46. sofia torstensson skriver:

    åå va kul! jag vill gärna vara med! 😀

  47. […] Ja, nu har jag dragit vinnaren i mitt tjugosjunde boklotteri.  […]

Kommentera

