Recensionsexemplar 956

°

°

Recensionsexemplar nummer niohundrafemtiosex är Mitt (inte så) perfekta liv av Sophie Kinsella, en e-bok i epub-format, från Bokförlaget Printz Publishing.

°

2 Responses to Recensionsexemplar 956

  1. Jenny Eriksson skriver:

    Det var längesedan jag läste något av Kinsella så den där kanske jag tar mig an 🙂 Imponerande med recensionsexemplar nr niohundrafemtiosex, snart har du recenserat tusen böcker!

    • @ Jenny Eriksson: Jag har läst allt av Sophie Kinsella hittills. Tror jag i alla fall. Om jag inte har missat någon. 😉

      Jag har en ganska så stor hög med orecenserade böcker tyvärr. Så jag ligger lite efter. 😉 Men å andra sidan så recenserade jag böcker även innan jag fick gratisböcker. 😉

Kommentera

