Recensionsexemplar 951

°

°

Recensionsexemplar nummer niohundrafemtioett är Top Dogg av Jens Lapidus, en e-bok i epub-format, från Bokförlaget Wahlström & Widstrand.

°

2 Responses to Recensionsexemplar 951

  1. Gunilla skriver:

    Verkar var bra och spännande böcker. De vackra döda
    av Belinda Bauer läser jag nu. Mycket bra enligt mig!

    Nu har du snart ledigt, känns väl väldigt skönt med lediga veckor
    framöver. Önskar dig och familjen en fin sommar och mycket sol och trevligheter. Kram!

    Majsan ho, ho önskar dig med allt det bästa med familjen och Albin.

    Kram!

    • @ Gunilla: Ja, jag ser fram emot att läsa dom allihopa.

      Belinda Bauers böcker har jag tyckt riktigt mycket om tidigare.

      Ja! Fyra arbetsdagar kvar bara! Sen är jag ledig i SEXTIOSJU dagar! Ska bli underbart!

      Hoppas verkligen på sol och värme här hemma i Sverige, för det blir ingen utlandsresa för oss den här sommaren. Vi var ju i Thailand över jul och nyår, och det får räcka för i år. Åker nästa sommar nästa gång.

      Hoppas verkligen att både du och Majsan, och era nära och kära, får en toppensommar ni också!

      Stor kram!

      ❤ ❤

Kommentera

