Och nu har jag dragit vinnaren i mitt tjugofemte boklotteri!

°

 

°

Ja, nu har jag dragit vinnaren i mitt tjugofemte boklotteri. 

Det var fyrtiotvå personer som var med och tävlade den här gången. 

Jag använde mig även denna gång av sidan slump.nu vid dragningen. 

Och det blev nummer TRETTIOSEX som vann. 

Så grattis till JAN PETTERSSON! 

Maila mig din adress till brittmariekullin@gmail.com så skickar jag boken så snart som möjligt. 

Och tack till er alla som deltog i tävlingen. 

°

2 Responses to Och nu har jag dragit vinnaren i mitt tjugofemte boklotteri!

  1. Majsan skriver:

    Då får man säga Grattis Jan!!🌞☉

Kommentera

