Jag har haft världens bästa första maj! 👍För jag har umgåtts hela dagen med min favoritkille! 😍 Vi har haft en toppendag, njutit av det fina vädret ute, och även lekt och läst inne! 😘 

4 Responses to Jag har haft världens bästa första maj! 👍För jag har umgåtts hela dagen med min favoritkille! 😍 Vi har haft en toppendag, njutit av det fina vädret ute, och även lekt och läst inne! 😘 

  1. Gunilla skriver:

    Vilken dag det varit och har ute hela dagen utan jacka.
    Fast någon liten kille har jag inte umgåtts med fick nöja med
    min man och det är väl inte dumt det heller.
    Farmors pojke är det allt och vad bra att kunna få rå om honom
    för det är väl mycket med lillasyster så att få skoja med farmor känns säkert bra.
    Kram!

  2. Pia Gummesson skriver:

    Mysigt

Kommentera

