Väntar på tunnelbanan för att åka in till stan. Ska möta upp med min älskade dotter, för att hon ska få lösa in mitt egenhändigt gjorda presentkort som hon fick när hon fyllde år. Hotellfrukost och shopping som jag betalar, det är vad hon ska få. Det blir nog en mysig dag med henne. ❤️❤️ 

4 Responses to Väntar på tunnelbanan för att åka in till stan. Ska möta upp med min älskade dotter, för att hon ska få lösa in mitt egenhändigt gjorda presentkort som hon fick när hon fyllde år. Hotellfrukost och shopping som jag betalar, det är vad hon ska få. Det blir nog en mysig dag med henne. ❤️❤️ 

  1. Pia Gummesson skriver:

    Ha det mysigt 💟

  2. Majsan skriver:

    Så snygg du är!!! Både du ,frisyr och kläder!!

Kommentera

