Bokutlottning!

°

°

Bokförlaget Lind & Co råkade skicka mig två recensionsexemplar av boken Eldpojken av S. K. Tremayne. Och nu är dom så snälla så dom låter mig lotta ut det ena exemplaret. Här är en länk där man kan läsa om boken

Jag har inte själv hunnit läsa boken, så jag vet inte hur den är. Men jag har läst en tidigare bok av författaren, som heter Istvillingar, och den tyckte jag var bra. Här är en länk till min recension av den boken.

Vill du vara med i utlottningen av boken Eldpojken, så skriv en kommentar under det här inlägget. Skriv ditt namn, så får du ett ”lottnummer” av mig. Och senast på lördag kväll, den åttonde april, måste du skriva, så drar jag sen en vinnare under söndagen.

°

49 Responses to Bokutlottning!

  1. Veronica "villivonkansbooks skriver:

    Gillade den innan, så vore kul att läsa denna med 😄

  2. Marie Loré skriver:

    Jag har varit väldigt nyfiken på Istvillingar, men av någon anledning inte läst den? Skulle vara väldigt roligt att vinna – och läsa! – Eldpojken! Så fint omslag dessutom! 🙂 Tumhållning!

  3. Åsa Andersson skriver:

    Hej! Jag skulle gärna vilja vinna den här boken. Jag följer dig och har fått många bra boktips av dig som du har läst. Håller alla tummar och tår nu på en vinst😊

  4. Berit Häger skriver:

    Hej! Jag vill väldigt gärna vinna den här boken. Håller tummarna. Tack för alla bra boktips!

  5. Susanne skriver:

    Är väldigt nyfiken på boken. Den förra boken var speciell, och denna utlovar nästan något ännu bättre! 😬

  6. Ingela Wallin skriver:

    Kul med ännu en utlottning. Jag anmäler mitt intresse då boken verkar intressant. Vem hade turen att vinna vid förra utlottningen? Kram Ingela

  7. Gun Gustavsson skriver:

    Den skulle gärna villa vinna 😊

  8. Marie i Skåne skriver:

    Ja tack! Låter spännande 🙂

  9. Julia B skriver:

    Åh den vill jag läsa! 😍😍

  10. Carina Lundqvist skriver:

    Jaa jag deltar gärna! / Carina Lundqvist.

  11. Läste Istvillingar som jag tyckte om. Kunde relatera mkt om ”tvillingmysteriet: då jag är tvilling själv.Denna boken vill jag jättegärna sluka. Man skall ju läsa ”påskerim” till påsken. Trevlig tradition Norge har. Nu hoppas jag på påskharen. Han kan väl hoppa västerut mot Norge och vika ned söderut vid Strömstad. Ha en fin kommande påsk !

  12. Karin johansson skriver:

    Låter som en bok som kryper under skinnet på en. Jag skulle gärna läsa den

  13. Jessica Fried skriver:

    Åh är gärna med i utlottningen! Oxå läst istvillingar!

  14. Ewa-Lotta nanfeldt skriver:

    Är väldigt nyfiken på denna bok och vill läsa den 😀❤

  15. Monika skriver:

    Den här vill jag väldigt gärna vinna 🙂

  16. Anonym skriver:

    jag skulle mer än gärna läsa boken

  17. Anonym skriver:

    En helt ny författare för och jag blir nyfiken efter att ha läst om den tidigare boken.

  18. Barbro skriver:

    Jag är gärna med och tävlar!

  19. Anna Rehnlund skriver:

    Jag vill gärna vinna boken 🙂

  20. Sanna w skriver:

    Jag är gärna med :)!

  21. Ingegerd skriver:

    Vill gärna vinna denna bok!

  22. Marie Eggimann skriver:

    Hej! Jag jag vill gärna vara med på utlottningen.

  23. Marie Engberg skriver:

    Åååh, jag vill vinna! Marie Engberg ❤

  24. […] har jag dragit ett nummer i mitt boklotteri. (Här är länk till det). Det var tjugotre personer som var med och tävlade. Jag använde mig av sidan slump.nu i […]

Kommentera

