La La Land

°

°

I lördags så var vi på bio och såg filmen La La Land. Den var helt okej, men inte riktigt så bra som jag förväntade mig att den skulle vara. Men jag kanske hade för höga förväntningar, eftersom man har läst så mycket om den, och att den har fått så många utmärkelser. Men som sagt, sevärd var den, och bra, men inte mer än så. 

°

2 Responses to La La Land

  1. Majsan skriver:

    Jag brukar aldrig gilla filmer som fått en massa utmärkelser…så jag tror inte La La land är något för mig….Brukar tycka att ju mer priser filmen fått ju konstigare är filmen…..eller är det mig det är fel på =))

Kommentera

