Helgen är slut.. Ny jobbvecka väntar..

°

Helgen är nu nästan slut, och en ny jobbvecka väntar. En bra helg har det varit. I fredags var vi live på direktsändningen av Let’s Dance, och det var jätteroligt. I går, lördag, så var vi och fikade hos mina föräldrar, och sen var vi på bio och såg La La Land på eftermiddagen. På kvällen så tittade vi på serier. I dag, söndag, så blev det en promenad i vårsolen, en hel del bokläsande, och sen serietittande. (Tyvärr så har jag inte träffat barn och barnbarn i helgen). 

Jobbveckan som följer, den vet jag att den kommer att bli mycket tuff, av lite olika orsaker som jag inte kan gå in på här. Så det är ju skönt att jag har kunnat ladda batterierna inför den jobbiga arbetsveckan.

Men det finns ju också roliga saker att se fram emot i veckan. I morgon, måndag, är det vårdagjämning. På tisdag ska jag sjunga med min kör. På torsdag så har halva terminen gått. På fredag är det lön. Och på söndag ställer vi om klockorna till sommartid.

Hoppas att ni alla har haft en härlig helg. Och att ni får en bra vecka. 

°

Kommentera

