Bokutlottning!

°

°

Eftersom jag har två exemplar av den fantastiska boken Björnstad av Fredrik Backman så tänkte jag lotta ut ett av exemplaren. 

Boken är i inbundet, begagnat format. 

Jag tyckte att det var den absolut bästa boken som jag läste förra året. 

Här är en länk till min recension av boken.

För att vara med så behöver man bara skriva en kommentar i det här blogginlägget, senast på lördag kväll, den artonde mars. Skriv ditt namn, så får du ett ”lottnummer” av mig. 

Jag drar sedan en vinnare under söndagen den nittonde mars. 

°

39 Responses to Bokutlottning!

  1. Anna Rehnlund skriver:

    Kul 🙂 Anna Rehnlund

  2. Carina Lundqvist skriver:

    Jag vill vara med! / Carina L

  3. Pia Gummesson skriver:

    Skulle vara trevligt 👍☺🌻

  4. Anita Pettersson skriver:

    Tyckte den var jättebra och vill gärna vinna den till min dotter.

  5. Den här skulle jag gärna läsa! 🙂

  6. Anonym skriver:

    Det skulle vara roligt att läsa den😊

  7. Birgittha skriver:

    Oj denna boken vill jag gärna vinna!!

  8. marie-louise frohm skriver:

    så spännande, håller tummarna för den Bim 🙂

  9. Jan Pettersson skriver:

    Den har jag inte läst så naturligtvis måste jag vara med. 🙂

  10. Karin Eriksson skriver:

    Älskar böcker i alla format o genrer så denna skulle passa bra i min hylla, då jag har ett hål på bokstaven B. Givetvis efter att jag läst den.

  11. Katarina Anderssom skriver:

    Åh den vill jag gärna få en chans att vinna./Katarina Kina Andersson

  12. Caroline Karlsson skriver:

    Jag är mer än gärna med =)

  13. Martina skriver:

    Lånade den på bibblan efter att läst om den hos dig. Superbra! Men skulle gärna ha ett eget exemplar i min bokhylla.

  14. Camilla Wiman skriver:

    Vill gärna vara med! / Camilla

  15. Liz-Marie skriver:

    Liz-Marie som gärna vill vinna denna bok😀

  16. Britt Karmgård skriver:

    Boken är på min ”ska läsa listan”
    Bra idé att lotta ut

  17. Ingela Wallin skriver:

    Schysst av dig. Jag gör gärna ett försök att vinna boken. Med vänlig hälsning, Ingela

  18. […] har jag dragit ett nummer i mitt boklotteri. (Här är länk till det). Det var sjutton personer som var med och tävlade. Jag använde mig av sidan slump.nu i […]

Kommentera

