Mysig dag i Jimmys lastbil i dag. 😁

4 Responses to Mysig dag i Jimmys lastbil i dag. 😁

  1. Gunilla skriver:

    Det är fint med snön när man befinner sig inomhus, kul att vara med Jimmy och det har gått bra, oroligt när man hör om alla olyckor. Hur det är så är man orolig när barnen är ute och kör.
    Nu har vi -20 grader så det bet i kinderna när jag var ute.
    Kram!

    • @ Gunilla: Ja, jag håller med dig om att snön är vacker, sedd genom fönster.. Men vidrigt kallt här i dag..
      Det har gått bra. Är inte orolig när jag sitter i den stora lastbilen. Men när barnen är ute och åker i sina personbilar, då är jag orolig.
      Minus tretton, känns som minus arton, står det nu i min app….
      Kram!

Kommentera

