Bästa tipset, som jag fick av min kära dotter, och som jag gärna vill vidarebefordra till andra. 👍😊 Jag köpte ett DTAC simkort – kontantkort här i Thailand. Gäller i femton dagar och det är obegränsad surf på det. Funkar perfekt! Snabbt, säkert, och stabilt. Man kan även ringa för 100 baht. 😊👍 Jag tog med en gammal extra telefon. Så kör jag med hotellets wi-fi på min ordinarie och så dtac på den gamla. (Tänk bara på att telefonen inte får vara operatörslåst). Kortet kostade bara 650 baht (cirka 180 SEK). 👍😊 

3 Responses to Bästa tipset, som jag fick av min kära dotter, och som jag gärna vill vidarebefordra till andra. 👍😊 Jag köpte ett DTAC simkort – kontantkort här i Thailand. Gäller i femton dagar och det är obegränsad surf på det. Funkar perfekt! Snabbt, säkert, och stabilt. Man kan även ringa för 100 baht. 😊👍 Jag tog med en gammal extra telefon. Så kör jag med hotellets wi-fi på min ordinarie och så dtac på den gamla. (Tänk bara på att telefonen inte får vara operatörslåst). Kortet kostade bara 650 baht (cirka 180 SEK). 👍😊 

  1. Pia skriver:

    👍😊

  2. A última modelo a que tive prazer de escutar
    foi da empresa (…) que iria me contratar por R$350 na carteira, e restante eu
    emitiria nota fiscal – quer dizer, CLT-FLEX-PJ ++. Ao passo que isso nosso
    corporação continua enchendo bolso com suborno das consultorias (todo protótipo
    CLT-Flex e cooperado exige taxa sindical) para fazer vista grossa, e ainda por cima mantendo lobby para
    não se criar um parecer regional que acabe com essa
    folia. http://topten.com.py/index.php/component/k2/item/7-suspendisse-dictum-velit-in-rutrum-eleifend

Kommentera

