Önskar er alla en trevlig Helg – Första Advents-helg – Black Friday-helg – Löne-helg! 😁 Min helg blir nog bra! I kväll ska jag se Laleh på Saab Arena i Linköping tillsammans med Jenny. 👍 Och på söndag ska jag sjunga med kören och Caroline af Ugglas på Solliden, Skansen. 😊 Lite annat trevligt blir det väl också. 😉 

6 kommentarer till Önskar er alla en trevlig Helg – Första Advents-helg – Black Friday-helg – Löne-helg! 😁 Min helg blir nog bra! I kväll ska jag se Laleh på Saab Arena i Linköping tillsammans med Jenny. 👍 Och på söndag ska jag sjunga med kören och Caroline af Ugglas på Solliden, Skansen. 😊 Lite annat trevligt blir det väl också. 😉 

  1. Pia skriver:

    Ha en underbar helg!☺

  2. Gunilla skriver:

    Önskar dig detsamma, men ser att det säkert blir en mycket
    trevlig helg med allt det roliga du skall göra.
    Kram!

  3. Majsan skriver:

    Vilken helg!!! Ha det toppen!! Du oxå Gunilla!!! Kram på er💕💕💕💕

Kommentera

