Dom fem nominerade för bästa svenska kriminalroman 2016 hos Svenska Deckarakademin. 📚 Jag har läst alla fem. Fyra stycken fick högsta betyget, och en fick näst högsta betyget, av mig. 👍 Svårt att välja den allra bästa! 😉 

2 kommentarer till Dom fem nominerade för bästa svenska kriminalroman 2016 hos Svenska Deckarakademin. 📚 Jag har läst alla fem. Fyra stycken fick högsta betyget, och en fick näst högsta betyget, av mig. 👍 Svårt att välja den allra bästa! 😉 

  1. Gunilla skriver:

    Håller med dig riktiga kanonböcker. Bra allihopa men tre sekunder,
    tre minuter föll mig allra bäst i smaken då den håller sig kvar i minnet.
    Kram!

    • @ Gunilla: Tre sekunder fick en femma av mig, men Tre minuter fick ”bara” 4,5 av mig. Tyckte inte den var riktigt lika bra. Övriga fyra böcker här ovanför fick femmor. Bästa är nog Störst av allt och Slutet på sommaren.

Kommentera

