En aktiv och rolig vecka väntar på mig. 😊 I morgon, måndag, ska jag gå och se Hedwig And The Angry Inch med Ola Salo på Göta Lejon, tillsammans med Jenny. Vi går nog ut och äter mat på restaurang innan också. 😍 På tisdag är det körträning i Filadelfiakyrkan med kören. 😁 På fredag ska jag gå och se Rock Of The 80’s i Globen, tillsammans med Borzko. 😎 Och på lördag ska jag sjunga i en minikonsert tillsammans med min kör, i Gallerian, för att fira att Gallerian fyller 40 år. 😉 Andra roliga saker i veckan är: Malte blir elva månader, halva terminen har gått, och Så mycket bättre börjar. 😃 

4 kommentarer till En aktiv och rolig vecka väntar på mig. 😊 I morgon, måndag, ska jag gå och se Hedwig And The Angry Inch med Ola Salo på Göta Lejon, tillsammans med Jenny. Vi går nog ut och äter mat på restaurang innan också. 😍 På tisdag är det körträning i Filadelfiakyrkan med kören. 😁 På fredag ska jag gå och se Rock Of The 80’s i Globen, tillsammans med Borzko. 😎 Och på lördag ska jag sjunga i en minikonsert tillsammans med min kör, i Gallerian, för att fira att Gallerian fyller 40 år. 😉 Andra roliga saker i veckan är: Malte blir elva månader, halva terminen har gått, och Så mycket bättre börjar. 😃 

  1. Majsan skriver:

    Visst är det härligt att ha något att se framemot =)) Å du har ju en toppenvecka framför dig.

  2. Gunilla skriver:

    Det måste gå som en dans den här veckan med allt det roliga du skall vara med om. Såg allt du sett och lyssnat på i år vilka upplevelser och det är så varierande så det passar alla.
    Kram!

    Ps. Skulle det vara så jag slutar skriva så meddelar jag dig, har skrivit i några år så det hör till god ton att man hör av sig. Ds.

    • @ Gunilla: Ja, jag ser verkligen fram emot veckan.

      Älskar att gå på evenemang, konserter, musikaler, och upplevelser. Och gärna av lite varierande slag. Även om det är himla dyrt ibland, så är det faktiskt värt pengarna, tycker jag.

      Bra! Skulle ju sakna dig (och Majsan) mycket om ni helt plötsligt bara försvann!

      Kram!😀

Kommentera

