Recensionsexemplar 846 + 847 + 848

°

vid-ogonblickets-slut

°

Recensionsexemplar nummer åttahundrafyrtiosex är boken Vid ögonblickets slut av Åsa Bonelli, en pappersbok i inbundet format, från Bokförlaget Ordberoende Förlag.

°

hundkarlek

°

Recensionsexemplar nummer åttahundrafyrtiosju är boken Hundkärlek av Charlotta von Zweibergk, en pappersbok i inbundet format, från Bokförlaget Ordberoende Förlag.

°

vack-mig-nar-det-ar-over

°

Recensionsexemplar nummer åttahundrafyrtioåtta är boken Väck mig när det är över av Anne-Lie Högberg, en pappersbok i inbundet format, från Bokförlaget Ordberoende Förlag.

°

6 kommentarer till Recensionsexemplar 846 + 847 + 848

  1. Barbro skriver:

    Jag sitter just nu och läser: En framtida hemmafrus bekännelser av Elin Eldestrand. Har för mig du har bloggat om den? Oavsett vad så tycker jag den är jättebra! Humoristisk och spännande. De tre ovanstående böckerna verkar också väldigt lovande!
    Men hur hinner du med alla dina böcker? Jag skulle nog känna mig ganska stressad med alla recensionsböcker som måste läsas- ifall jag var i dina skor!
    Men å andra sidan, så vem tackar nej till gratis böcker? Inte jag iaf!

    • @ Barbro: Jag har fått den boken, men ännu inte läst den.

      Jag har lite svårt att hinna med alla recensionsböcker. Snacka om i-landsproblem! Lite stressad blir jag faktiskt ibland. Men det finns ju så många bra böcker, och man vill ju hinna med typ allt.

  2. Barbro skriver:

    Jag sitter just nu och läser: En framtida hemmafrus bekännelser av Elin Eldestrand. Har för mig du har bloggat om den? Oavsett vad så tycker jag den är jättebra! Humoristisk och spännande. De tre ovanstående böckerna verkar också väldigt lovande!
    Men hur hinner du med alla dina böcker? Jag skulle nog känna mig ganska stressad med alla recensionsböcker som måste läsas- ifall jag var i dina skor!
    Men å andra sidan, så vem tackar nej till gratis böcker? Inte jag iaf!

  3. Barbro skriver:

    Oops! Dubbla poster. Sorry!

Kommentera

