Har fått nån 55-årskris eller nåt tror jag. 😜 För ett tag sen slutade jag att bleka mitt hår. 😉 Och nu ska jag även låta håret växa ut. 😱 Slut på snaggat blont hår. 😌 Och välkommen min naturliga hårfärg i en längre frisyr. 😄 (Men vi får väl se hur länge jag står ut innan jag tröttnar!) 😂 Var hos min frisör i dag, ”putsade” håret lite, och fixade till fransar och bryn. 😊 

8 Responses to Har fått nån 55-årskris eller nåt tror jag. 😜 För ett tag sen slutade jag att bleka mitt hår. 😉 Och nu ska jag även låta håret växa ut. 😱 Slut på snaggat blont hår. 😌 Och välkommen min naturliga hårfärg i en längre frisyr. 😄 (Men vi får väl se hur länge jag står ut innan jag tröttnar!) 😂 Var hos min frisör i dag, ”putsade” håret lite, och fixade till fransar och bryn. 😊 

  1. Pia skriver:

    känner igen mig började också med det.Det är jobbigt men lite längre blev det för mig i alla fall.Är där och toppar mellan varven. Har du läst väck mig när det är över av Anne-Lie Högberg?Vilken bra bok!👍. Lycka till med frisyren👱

  2. Majsan skriver:

    Roligt med förändring!! Har också försökt att låta mitt växa men inte lyckats mer än att det är längre vid öronen. Får väl vara glad för det lilla =))

  3. annettejuhlin skriver:

    Den färgen passar ju dig jättebra, mjukt och fint mot ansiktet 🙂

Kommentera

