Rena julafton i dag på Blodgivningen! 🎁 Järntabletter får man alltid. 👍 Jag valde en bok som dagens tackgåva. 📚 Och så fick jag två biocheckar som tack för att jag har lämnat över 100 gånger. 😍 

6 Responses to Rena julafton i dag på Blodgivningen! 🎁 Järntabletter får man alltid. 👍 Jag valde en bok som dagens tackgåva. 📚 Och så fick jag två biocheckar som tack för att jag har lämnat över 100 gånger. 😍 

  1. Anna skriver:

    Jag vill också ge blod, men får inte då jag är så svårstucken och om de väl lyckas sticka så kommer det så lite : ( tycker att det är toppen att ni som kan ger i allafall, en ganska enkel sak som ju faktiskt kan rädda liv.

  2. Majsan skriver:

    Ja dom ”gåvorna” är du såå väl värd!!💜💙💚💟💗

  3. Gunilla skriver:

    Du skall ha all heder för din fina insats. Är nog många som du har hjälpt och det måste kännas värdefullt att kunna hjälpa till.
    Kram!

Kommentera

