😊😎😄😍

6 Responses to 😊😎😄😍

  1. Anna skriver:

    Jag hade glömt bort att det var lön idag! Tack Bim för påminnelsen, nu blev dagen mycket roligare! Jag har följt din blogg till och från sen urminnes tider, och alltid tyckt att den varit så trevlig. Inga obehagliga bråk eller elakheter utan livet som tuffat på så som liv gör med både roligt och sorgligt och en god bok emellanåt. En trevlig plats att ”gå till” på nätet även fast man inte känner dig egentligen. Tack för att du delar med dig av stort och smått. Hoppas du får en fin helg!

  2. Gunilla skriver:

    Ja en bra dag har det varit och vilken fin sommardag med
    nästan 30 grader. Förstår att fredag och lön känns bra.
    Har också flera bra böcker på gång det är du som rekommenderat.
    Ha en trevlig helg och du har väl börjat jobba så det är skönt då
    med några fina dagar.
    Kram!

  3. Gunilla skriver:

    De senaste böckerna med tips av dig är Fredrik T Olssons bok
    ”Ett vakande öga” som var riktigt bra. Gillar spännande böcker
    men är nog så att jag läser det mesta.Läste även ut Malin Perssons senaste bok som var mycket bra och intressant.
    Men det bästa är att man får många tips på böcker som man inte tänkt på eller funnit annars. Visst kan man söka på andra sidor men det är personligt här hos dig! Kommer inte ihåg alla böcker jag läst då jag inte har sådan ordning som du har. Har tänkt tanken att jag skulle skriva upp vad jag läst men den slutar där.
    Ha en fin kväll!
    Kram!

Kommentera

