Ni som spelar Pokémon Go! Hur går det för er? Så här har det gått för mig hittills. 😉👍 

2 Responses to Ni som spelar Pokémon Go! Hur går det för er? Så här har det gått för mig hittills. 😉👍 

  1. Amanda skriver:

    Jag har spelat i 11 dagar och är på level 20! Haha har promenerat flera timmar om dagen, man blir ju helt beroende!

    • @ Amanda: Hahaha! Visst är det beroende! Men roligt! Jag har ju varit ledig nu, och har tid. Men när jag börjar att jobba igen, så tror jag inte att jag kommer att prioritera den tiden längre. Då blir det nog bara spel nån gång ibland.

Kommentera

