Vinnaren är nu dragen i min femtonde utlottning!

°

Skuggpojken-cd

°

Ja, nu har jag dragit vinnaren i min femtonde utlottning här i bloggen.

Här är en länk till tävlingsinlägget.

Det var tjugoen deltagare den här gången.

Och precis som förra gången, så har jag ingen lust att spela in någon video på min dragning, utan jag skriver bara det här inlägget. 

Jag har använt mig av en slumpgenerator på nätet även den här gången, (slump.nu). 

Och det blev nummer SJUTTON som kom fram den här gången. 

Så det var du, Marianne Ekwall, som vann cd-boken. Grattis till vinsten! Maila mig din adress, så ska jag försöka att få iväg boken så snart som möjligt. Min e-mailadress är bim.k@comhem.se. 

Och till er andra så vill jag bara säga, tack till er medverkan. Och det kommer säkert fler utlottningar i framtiden, som ni är välkomna att vara med i. Det är ju inte så många som är med varje gång, så chansen är ju rätt så stor att vinna. 

°

2 Responses to Vinnaren är nu dragen i min femtonde utlottning!

  1. Marianne Ekwall skriver:

    Oj! Tack! Vad roligt. Jag vinner nästan aldrig så jag blev riktigt glad och förvånad när jag såg mitt namn. Har mailat dg min adress. Än en gång tack!

Kommentera

