Söndag

°

I morse gick jag också upp klockan sju, duschade och gjorde mig i ordning. Och Borzko hade gått upp klockan fem även i morse, och åkt iväg för att jobba extra. 

Vid kvart i tio-tiden så kom Jenny och hämtade upp mig, för lite gemensam julklappsshopping. 

Vi åkte till Nacka Forum, och vi började med att ta en fika och äta frukost. 

Efter ett par timmars shopping där, så åkte vi sen till Farsta Centrum för att fortsätta shoppandet där. 

Vid tvåtiden sen så åkte Jenny iväg för att uträtta lite annat, och jag gick hem till mig. 

Borzko var hemma när jag kom hem, för han hade jobbat bara en kort dag i dag. 

Jimmy kom sen över, och åt middag med mig och Borzko. 

När Jimmy sen hade gått hem till sig, så tog Borzko och jag bilen till Farsta Centrum. Vi skulle handla så mycket, så vi tog bilen med oss därför. 

Och åtta plastkassar fulla med mat och annat blev det i dag, från ICA. 

Efter uppackning av allt sen när vi kom hem, så blev det slappande i soffan. Jag läste bland annat ut min bok. 

Tevetittande blev det sen. Först på ”Så ska det låta” på SVT1. Och sen på ”Solsidan” och ”Hellenius Hörna” på TV4 som jag hade spelat in, eftersom det sändes samtidigt. 

°

Finns kort från dagen längre ner i bloggen. Det här är dagens tionde inlägg. 

°

Kommentera

