Recensionsbok 386

Tredje graden

°

Recensionsbok nummer trehundraåttiosex är ”Tredje graden” av Liselott Roll, en e-bok i epub-format, från Bokförlaget Alfabeta.

°

17 Responses to Recensionsbok 386

  1. Majsan skriver:

    Denna läser jag nu!! Läst halva ,riktigt bra. Råkade ut för något kul idag……Köpte en bok på Bokbörsen ( Kockskola för ensamma hjärtan av Marita Conlon,älskar hennes böcker ) Det visade sig att säljaren bodde 2 mil från där vi bor.Så vi bestämde att jag skulle komma dit å hämta boken eftersom vi ändå hade ärenden i stan. Det visade att att säljaren av boken även var översättaren till boken!!Jag fick även en annan bok på köpet (Vackra lögner – av Lisa Unger) som hon även den hade gjort översättningen till! Inte var dag man köper en bok direkt av översättaren till den =)) Ha en bra kväll!

    • @ Majsan: Kul att du läser samma! Jag har precis börjat på min, och den verkar riktigt bra!

      Haha! Det var en rolig händelse som du fick vara med om! Världen är så liten ibland!

      Ha en fin kväll du också!
      🙂

  2. Nu under semestern har jag läst ”Inte helt pefekt” av Lucy-Anne Holmes, och längst bak fanns en sida med ”Sagt i press och på nätet om ’50 sätt att träffa den rätte'”. Det fanns ett citat från din blogg där. Kul! Fast det kanske du redan visste? 🙂

  3. […] Här har jag bloggat om boken tidigare. […]

  4. […] har jag bloggat om boken […]

Kommentera

