Måndagen den 21 maj

Efter jobbet så åkte jag direkt hem. Borzko var hemma när jag kom hem, eftersom han hade sin veckans lediga dag i dag. Fast han hade kört ett extra pass i natt. 

Vi tillbringade sen större delen av eftermiddagen ute på balkongen, för det var en otroligt varm, skön, och solig sommardag i dag. 

Bikinin åkte på, och jag solade och njöt. 

Middag åt vi vid halvfemtiden, och sen så fortsatte vi att sitta ute på balkongen. 

När det blev svalt så flyttade vi in, och fortsatte att slappa i vardagsrummet istället. 

Jag läste ut boken ”Inte helt perfekt” av Lucy-Anne Holmes. 

Sen började jag att läsa i boken ”Till minne av Charlie K” av Dag Öhrlund. 

Kommentera

